Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2008 01:07 - Понякога изстива тихо времето
Автор: rujena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1554 Коментари: 3 Гласове:
1



Почти  е май… Ала ми е студено. Измръзнали са пръстите на времето- самотно, тъмно и несподелено и черногледо – също като мене, когато съм без въздух и се давя във мътното на моята тревога и ме разкъсват хладни разстояния и искам да извикам, а не мога... Почти е май , потънал във очакване...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ciele - познато усещане..
28.04.2008 05:32
проклетите съмнения... :)
цитирай
2. depressed - ..
28.04.2008 17:30
Ot opit znam - vsichko idva tochno na vreme, kogato triabva. Trudnoto e da se nauchim da chakame v spokoistvie :-)))
цитирай
3. qbylkovcvqt - :) Поздравче с усмивка и от мен!
29.04.2008 15:18
Почти е май - зелено е,
пролет, а студено е,
почти е слънчево,
но облаци чернеят,
мрачно е...

май оглежда се в душата ми.

Късна нощ - студена,
луната се е скрила, наранена,
потръпвам
и се скривам в топлината
на сънищата...

славей се надпява с тъмнината.

Прозорците разрварям
и пускам песента му
в малката си селска стая,
в съня ми се промъква
и носи топлото на светлината...

май се усмихва на зората.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rujena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 183850
Постинги: 50
Коментари: 211
Гласове: 3218
Архив