Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2008 23:57 - Обича ме, не ме обича
Автор: rujena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2545 Коментари: 6 Гласове:
1



Обичаш ме -

не ме обичаш -

не гадая -

аз просто съм те скътала

там някъде,

там,

между утрото

и залеза

и между вятъра

и тишината,

където няма

дебнещи вини

и жажда утолена

е небето...

Между копнежа

и невярата си.

Там,

в сърцето.



Тагове:   МЕ,   обича,


Гласувай:
1



1. trevi - Чудя се, доколко едно сърце може да ...
05.05.2008 00:24
Чудя се, доколко едно сърце може да понесе обичта...
цитирай
2. rujena - Мисля си,
05.05.2008 00:30
че докато усеща,че не е само, сърцето си дава кураж и копнее...Обичта не е само пеперудени криле,тя може да бъде и трудният избор.
цитирай
3. trevi - Моят въпрос бе частично риторичен, ...
05.05.2008 01:09
Моят въпрос бе частично риторичен, защото аз никога не съм обичал, ако изключим обичта към близките ми, но тя очевидно е различна.
Най-вероятно и никога няма да ми се случи, но и затова сигурно си има причина, макар и да не мога да я намери и да си я обясня.
Не вярвам в бог, религии и тем подобни, защото моето съществуване не се вписва в цялата тази, иначе стройно обяснена система.
Всъщност, аз не вярвам. Опитвам се да живея, без да съм много наясно, какъв е смисълът на такова съществуване.
цитирай
4. rujena - Знаеш ли,
05.05.2008 01:18
обичта е нещото,което ни се случва,независимо дали го искаме и чакаме.Вярвам,че ще ти се случи и на теб,когато му дойде времето :)
Колкото до вярата в Бог-аз вярвам и стигнах до тази вяра след преживявания и лутане,които винаги ще помня.Кой знае,може и ти да откриеш своя Бог.Както и Смисълът.
цитирай
5. trevi - Не си прочела кой съм, затова си м...
05.05.2008 01:23
Не си прочела кой съм, затова си мислиш, че може да ми се случи.
За мен всяка нощ може да е последната. Когато си такъв, бъдещето е нещо много безмислено.
цитирай
6. rujena - Наистина не съм чела за теб,
05.05.2008 01:39
но ми харесват стиховете ти и ми допада музиката,която обичаш,а също и начина,по който говориш за майка си...Когато си такъв,не може да не те обичат :) Надявам се да имаш още много,много такива нощи и те да са далеч от последната...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rujena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 183705
Постинги: 50
Коментари: 211
Гласове: 3218
Архив