Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2008 23:55 - Почти спомен,почти признание
Автор: rujena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2745 Коментари: 1 Гласове:
0



Помниш ли още?–
пулсирах неистово
в твоите вени,

нечакано,
шеметно,
бях твоя тайна

и твоята истина
и в сърцето ти

спирах времето...

Помниш ли още?-
„Здравей,моя приказко,
светъл мой,

песен моя,
мое небе...” 
С теб

крилете ми бяха две
и политах,
бях щастлива със теб...

Ще тъка

пъстроцветните свои години,
ще тъмнеят очите ми,

ще сподирям мечти,
ала ти ще оставаш -

сега
и завинаги –
просто
Моя Най–Светъл Стих...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. depressed - ..
21.06.2008 19:30
Споменът живее вечно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rujena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 185301
Постинги: 50
Коментари: 211
Гласове: 3218
Архив