Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2009 00:30 - Несериозен штрих към сериозния въпрос за ангелите и уморените човеци
Автор: rujena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3549 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 09.04.2009 00:36


 

Стар, уморен автобус
в тъмното пъшка по склона.
Ден подир ден- наизуст
зная: пазара, завоя,
третата спирка след парка,
тесния сив тротоар,
петте стъпала , ключалката…
Гаден живот-няма цяр-
в службата пълно с тъпаци,
вкъщи- жената мърмори…
И на по бира с приятел
вече не ми се говори…
Стар автобус запъхтян
крета по склона във тъмното.
Ангелски бели крила
трепкат учудено в ъгъла:
”Гаден живот и тъпаци,
и недоволна жена…
туй пък какво ли ще значи?
Странно, но пак е това!
Същото!Четири пъти !
Ама че мода тъдява!
Е, все едно, щом поръчва,
ще трябва да се изпълнява…”

 




Гласувай:
9



1. rotazia - Добро утро!
29.01.2011 10:13
Все едно, че аз съм го писала, но недоволната съм аз ....недоволна от себе си....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rujena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 183866
Постинги: 50
Коментари: 211
Гласове: 3218
Архив